TEST 1, 2, 3

TEST 1, 2, 3

De digitale stadsschermen komen naast de ‘Uit in Rotterdam’ Metro bijlage als BESTE uit de Rotterdam Festivals test.

Onderzoek naar de promotie van culturele evenementen door Rotterdam Festivals heeft uitgewezen dat de digitale schermen in de stad één van de meest effectieve promotiekanalen zijn. Van het publiek is 44% bekend met de digitale schermen en maakt 28% gebruik van de schermen om op de hoogte te blijven van cultureel nieuws.

Nouvelle Media maakt in opdracht van Rotterdam Festivals korte films over culturele events en nieuws in onze Maasstad. Die films zijn dagelijks te zien op schermen verspreid door de gehele stad. Op Rotterdam Centraal Station, het Schouwburgplein en de Metrostations Beurs en Blaak bijvoorbeeld.

Voor Rotterdam Festivals zijn de schermen één van de kanalen die de organisatie gebruikt voor de collectieve promotie van de festivals in Rotterdam. Andere kanalen zijn de Uit in Rotterdam Metro bijlage, de website rotterdamfestivals.nl, de socialmediakanalen, de geprinte festivalkalender en de Festival Guide. Volg ze allemaal want er is deze zomer weer een verzameling supervette festivals op komst. See you there!

2017-02-15T17:22:40+00:00